Založ si blog

Marginálie – vtipy, aforizmy 16

Úvodom: Marginálie sú časťou mojej e-knihy Schizofrénia a náboženstvo (výber z tvorby), ktorá je dostupná zdarma na stiahnutie v internetovom kníhkupectve Martinus. Ak sa vám marginálie páčia, stiahnite si e-knihu, aby som mal aspoň nejaké predaje – zdarma. Knižku si ľahko vyhľadáte a stiahnete. Stačí na stránke Martinus.sk zadať do vyhľadávača moje meno Pavol Dančanin alebo titul Schizofrénia a náboženstvo a knižku si stiahnuť.

Marginálie – vtipy, aforizmy 16

Vyradené – slabé, nevkusné, nevhodné

Na ktorého boha mi toto Pán Boh dal?

Dančakov bol brahman.  Vyšiel z rieky a slipy mu zažiarili belosťou, že by ich žiadny farbiar tak nevybielil. Prdol, a všade zavanula vôňa ruží.

Dančakov bol zaklínač. Prišiel na toaletu, ale bola obsadená a tak povedal: „Vyser sa a choď!“

Dančakov si zmačkol vriedok na čele a vyšla mu z neho krv a voda.

O upíroch a kanibaloch

Kresťania sú upíri a kanibali, lebo sa živia krvou a telom Syna človeka – Ježiša Krista.

Počatie z „ducha svätého“

Mnoho panien počalo z „ducha svätého“.

Samovražedné myšlienky sedemhlavého draka

Vpáľ si guľku do hláv!

Cieľ úbožiaka

Zomrieť prirodzenou smrťou.

Obživlá pacientka

Z domovu sociálnych služieb sa sťažujú psychiatrovi: „Máme tu jednu pacientku, tá keď trochu obživne, tak nám začne robiť problémy.“ Psychiater nato: „Nenechávajte ju obživnúť!“

Som skoro abstinent

Nepijem; pred šiestou; ráno.

O súloži

Starý pán profesor filozofie autoritatívne hovorí študentom: „Súložiť? Prečo každý deň? Stačí raz za týždeň!“ Dančakov mu nato odpovedá: „Vo vašom veku otázka stojí prečo áno, v našom veku prečo nie?“

Snívalo sa mi

Snívalo sa mi, že Immanuel Kant bol upír, a že ma cical.

Odborná nadávka

Ty si ale hlúpy subjekt!

Potápač

Paľo Habera je potápač. Potápa súťažiacich v SuperStar.

Motýľ

Dančakov vidí na kvete pestrofarebného motýľa a hovorí: „To je ale pekný motýľ. Ten je určite od firmy General Motyls.“

U doktora

Lekárka mi povedala, že keď neprestanem fajčiť, zomriem. Vtip spočíva v tom, že zomrieť musí každý. Nič nové mi nepovedala.

Psychiatrický problém

Pacient na psychiatrii sa pri veľkej vizite sťažuje primárovi: „Pán doktor, ja stále popŕdam.“

Liečiteľ

Dančakov prišiel pozrieť kamaráta na psychiatriu. Kamarát mu hovorí: „A vieš, že ja som jediný liečiteľ duše i tela?“

Dančakov mu nato hovorí: „Si tu správne.“

Pár zdvorilých slov

„Nazdar! Ako ti to vrže?“

„Ďakujem. Vrže mi to dobre.“

Slovná hračka

„Už si jedol? Jedól ti!“

„Zatiaľ som nejedól ti nič.“

Humusácka

Dančakov si odlúpne chrastičku z čela, požuje ju a hovorí: „Úhm, ani neviem, ktorá je lepšia: mäkučká, šťavnatá alebo suchá, chrumkavá.“

Humusácka 2

Dančakov si uprdne a hovorí: „Úhm, tichý, ale korenistý.“

Tutut

Malá Pavlínka nevedela vyslovovať „k“. „K“ vyslovovala ako „t“.  A tak raz vyskočila spoza dverí a skríkal na mamu: „Tutut!“

Pekná

Dančakov hovorí žene: „Ty si taká pekná. Čo ti Boh ubral na rozume, to ti pridal na kráse.“

Andrej – list spolužiačke

Andrej napísal list spolužiačke: Tvoj priateľ je zoofil. Včera som ho videl ako prebrúsil dve včely.

Andrej frcol na list trochu ružového jogurtu a položil ho na lavicu spolužiačky.

Korona – aforizmus

Vo vojne s koronavírusom zvíťazí ten, kto bude mať najmenej obetí. 

Detská choroba

Soplík, kašlík, COVID.

Znovu maďarská karta?

20.08.2023

Toto je úryvok z mojej e-knihy: Inteligentný dizajn bez Boha: hypotéza evolúcie riadenej inteligenciou & Teória zjednotenia, ktorá vyšla v roku 2020. Kniha je dostupná zdarma na siahnutie napr. v internetovom kníhkupectve Martinus. V Slovákoch je hlboko zakorenený aj strach z Maďarov. Má to historické dôvody: Slováci boli v minulosti Maďarmi kruto [...]

Gender je teória

25.03.2023

Gender je teória podobne ako bol teóriou marxizmus. Ukázalo sa, že marxizmus je utópia: plánované hospodárstvo nemôže fungovať, neobstojí v konkurencii s trhovým hospodárstvom; hospodárstvo sa nedá naplánovať, musí ho riadiť ruka trhu. Zámer gender nie je zlý, podobne ako nebol zlý úmysel marxizmu. Zámerom gender je odstránenie násilia páchaného na ženách. [...]

Vysvetlenie špeciálnej teórie relativity vo vzťahu s gravitáciou – teória zjednotenia (aktualizované 2022-03-20)

19.03.2022

V tomto článku by som rád objasnil analógiu pohybových zákonov šírenia sa svetla a gravitácie. Obidva javy majú podľa môjho názoru ten istý princíp, ktorý možno nazvať „relativistický pohyb“, pričom šírenie sa svetla a gravitácia sú inverzné javy. 1 Teória zjednotenia 1.1 Princípy ekvivalencie Špeciálna teória relativity (ŠTR) sa všeobecne [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 57
Celková čítanosť: 74185x
Priemerná čítanosť článkov: 1301x

Autor blogu

Kategórie