Marginálie – vtipy, aforizmy 13

29. júla 2021, dancanin, Nezaradené

Úvodom: Marginálie sú časťou mojej e-knihy Schizofrénia a náboženstvo (výber z tvorby), ktorá je dostupná zdarma na stiahnutie v internetovom kníhkupectve Martinus. Ak sa vám marginálie páčia, stiahnite si e-knihu, aby som mal aspoň nejaké predaje – zdarma. Knižku si ľahko vyhľadáte a stiahnete. Stačí na stránke Martinus.sk zadať do vyhľadávača moje meno Pavol Dančanin alebo titul Schizofrénia a náboženstvo a knižku si stiahnuť.

Marginálie – vtipy, aforizmy 13

Nezaradené 8

Matematika

Číslo je meno pre počet.

Aj múdry schybí

„Čo je to interpunkcia?“

„Viem, som proti!“

„Ja tiež, ty idiot!“

Filozofická nadávka

Ja ti tvojho Aristotela!

Odborná

Zomrel. – Vypustil subjekt.

Fakt

Podľa Wittgensteina fakt je to, čo sa má tak a tak. Má sa to so mnou tak a tak, že potrebujem ísť na záchod!

Zbrklosť

„Úprimnú sústrasť!“

„Aj tebe! Ďakujem.“

Zbrklosť 2

Povedať ženíchovi: „Gratulujem, krásna nevesta!“

Ženích

Malý, srandovný, ale s veľkou palicou.

Optimistická

Dančakov sa pýta mladomanželov: „Ste do seba zamilovaní?“ Odpovedajú: „Áno.“  Dančakov hovorí: „ A bude to stále lepšie!“

Manželská láska

Dančakov ráno popíja kávu a fajčí cigaretu. Vedľa neho tíško chrápe jeho žena. Dančakov si v duchu hovorí: „Túto ženu milujem.“

Polygamia

Malý Dančakov sa vracia z rekreácie pre deti a hrdo hlási mame: „Ja som tam mal štyri ženy!“

O pohlavnej láske

Láska je, keď dvaja ľudia pred sebou obstoja v pohlavnom výbere.

Vyznanie sebalásky

Žena hovorí Dančakovovi: „Ja ťa ľúbim!“

Dančakov jej odpovedá: „Však aj ja!“

Manželský trojuholník

Dančakovova žena ráno nájde v posteli zapatrošenú knihu. Hovorí: „Spali sme tu spolu s Rupertom Sheldrakeom.“ Dančakov nato: „Téda, manželský trojuholník!“