Založ si blog

Marginálie – vtipy, aforizmy 12

Úvodom: Marginálie sú časťou mojej e-knihy Schizofrénia a náboženstvo (výber z tvorby), ktorá je dostupná zdarma na stiahnutie v internetovom kníhkupectve Martinus. Ak sa vám marginálie páčia, stiahnite si e-knihu, aby som mal aspoň nejaké predaje – zdarma. Knižku si ľahko vyhľadáte a stiahnete. Stačí na stránke Martinus.sk zadať do vyhľadávača moje meno Pavol Dančanin alebo titul Schizofrénia a náboženstvo a knižku si stiahnuť.

Marginálie – vtipy, aforizmy 12

Nezaradené 7

Fantázia pracuje

Dančakovova žena nakúpi v nemenovanom obchode, zaregistruje kupóny na výhru luxusného osobného auta  a natešene hovorí Dančakovovi: „V súťaži je päť luxusných áut. Možno jedno vyhráme!“ „Nefantazíruj!“  hovorí Dančakov. A po chvíli dodá: „Možno vyhráme dve!“ 

Daj sa dokopy

Dančakov hovorí žene: „Si nejaká rozhádzaná. Daj sa dokopy!“ Žena hovorí: „Už som v kope.“

Dvojzmyselná

Žena kričí na Dančakova: „Ja som si myslela, že ma máš rád pre moje vnútro!“ Dančakov jej odpovedá: „Ja ťa mám rád pre tvoje vnútro.“

Rešpekt

Dančakov s rešpektom hovorí kamarátke: „Ja ti nesiaham ani na členky!“

Ozvena

Dančakov pri prechádzke horou chytí kamarátku za zadok. Kamarátka hovorí: „Nerob!“ A ozvena hovorí: „Rob, rob, rob!“

Zrada

Striptérke sa zasekol zips!

Dobrý kolektív

Pekné na tomto kolektíve je to, že ťa každý podrží; za nohy, keď sa obesíš.

Múdrosť

Život ma naučil jednu vec: Vždy to môže byť ešte oveľa horšie.

Adidas

Dančakov si išiel kúpiť tenisky k Číňanovi. Pýta sa: „Tieto sú adidas?“ Číňan hovorí: „Pravé adidas!“ Dančakov hovorí: „Ale však  majú viac pásikov ako adidas.“ Číňan hovorí: „Vyše pásik, vyše adidas!“

Dvojzmysel

Dančakov sa pýta kamaráta bezdomovca: „Ako sa máš?“ Kamarát hovorí: „Tak dobre ako sa len bezdomovec môže mať!“

Znovu maďarská karta?

20.08.2023

Toto je úryvok z mojej e-knihy: Inteligentný dizajn bez Boha: hypotéza evolúcie riadenej inteligenciou & Teória zjednotenia, ktorá vyšla v roku 2020. Kniha je dostupná zdarma na siahnutie napr. v internetovom kníhkupectve Martinus. V Slovákoch je hlboko zakorenený aj strach z Maďarov. Má to historické dôvody: Slováci boli v minulosti Maďarmi kruto [...]

Gender je teória

25.03.2023

Gender je teória podobne ako bol teóriou marxizmus. Ukázalo sa, že marxizmus je utópia: plánované hospodárstvo nemôže fungovať, neobstojí v konkurencii s trhovým hospodárstvom; hospodárstvo sa nedá naplánovať, musí ho riadiť ruka trhu. Zámer gender nie je zlý, podobne ako nebol zlý úmysel marxizmu. Zámerom gender je odstránenie násilia páchaného na ženách. [...]

Vysvetlenie špeciálnej teórie relativity vo vzťahu s gravitáciou – teória zjednotenia (aktualizované 2022-03-20)

19.03.2022

V tomto článku by som rád objasnil analógiu pohybových zákonov šírenia sa svetla a gravitácie. Obidva javy majú podľa môjho názoru ten istý princíp, ktorý možno nazvať „relativistický pohyb“, pričom šírenie sa svetla a gravitácia sú inverzné javy. 1 Teória zjednotenia 1.1 Princípy ekvivalencie Špeciálna teória relativity (ŠTR) sa všeobecne [...]

fajčenie, fajčiar, závislosť

Koniec s fajčením? Británia chce zakázať predaj cigariet

18.04.2024 08:00

Krajina rozhoduje o najprísnejšom protifajčiarskom zákone v Európe. Ak prejde, Briti, ktorí sa narodili po 1. januári 2009, si už tabakové výrobky v obchode nekúpia.

Explainer Middle East Armed Groups

Izrael zvažoval odvetný útok na Irán, ale odložil ho. Už dvakrát. EÚ uvalí nové sankcie

18.04.2024 07:02, aktualizované: 07:37

Izrael sa zaviazal, že na iránsky útok odpovie. Jeho hlavný západný spojenec - USA - však s takýmto postupom nesúhlasí.

Tatranský národný park (TANAP)

Vysoké Tatry zavreli pre horolezcov. Tí nesúhlasia a chcú zmeniť návštevný poriadok

18.04.2024 07:00

Vo Vysokých Tatrách platí až do konca mája jarná uzávera pre horolezcov aj skialpinistov.

vojna na Ukrajiny, Černihiv

ONLINE: Rutte: Niektoré štáty sedia na hromadách Patriotov. Kúpme ich pre Ukrajinu

18.04.2024 06:00, aktualizované: 07:57

EÚ by mala Ukrajine urgentne poskytnúť protivzdušnú obranu a urýchliť a zintenzívniť vojenskú pomoc vrátane delostreleckých nábojov a rakiet.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 57
Celková čítanosť: 74698x
Priemerná čítanosť článkov: 1310x

Autor blogu

Kategórie