Založ si blog

Marginálie – vtipy, aforizmy 2

Úvodom: Marginálie sú časťou mojej e-knihy Schizofrénia a náboženstvo (výber z tvorby), ktorá je dostupná zdarma na stiahnutie v internetovom kníhkupectve Martinus. Ak sa vám marginálie páčia, stiahnite si e-knihu, aby som mal aspoň nejaké predaje – zdarma. Knižku si ľahko vyhľadáte a stiahnete. Stačí na stránke Martinus.sk zadať do vyhľadávača moje meno Pavol Dančanin alebo titul Schizofrénia a náboženstvo a knižku si stiahnuť.

Marginálie – vtipy, aforizmy 2

Náboženské

Je Boh alebo nie je? Boh vie!

„Žiadny Boh nie je!“ povedal Pán.

Dá Boh, že nedá Boh.

Sylogizmus

Boh je ateista.

Buďte ako váš Otec.

Buďte ateisti.

Dančakovov pes sa bojí búrky. Dančakov ho utešuje: „Neboj sa Zoriška, to len Veľký Pes na nebi sa hnevá!“

Dančakov bol veľký mág. Jeho učeníkom došli cigarety. Prišlo mu ich ľúto, a tak z poslednej cigarety urobil celý kartón cigariet a ešte sa nazbieralo 12 košov špakov.

 „Poď sem, ja som rybár ľudí!.“ – „Nie som taký sprostý, aby som sa nechal chytiť!“

Rozpráva sa otec so synom. Otec významne vyhlási: „Ježiš zomrel za teba na kríži!“ Syn nato poznamená: „To boli tresty!“

Narodenie Ježiša

Ježiš sa narodil asi 6 až 4 rokov pred Kristom.

Radov výrok

Ježiš povedal: „Ja som neprišiel medzi vás oné, ale toto.“

Moja vina

Dančakovova  žena sa modlí: „Moja vina, moja vina…“ A Dančakov jej nato hovorí: „Všetko je to tvoja vina!“

Aké náboženstvo, alebo filozofia, je najlepšie

Také, ktoré z teba urobí lepšieho človeka.

O pôvode človeka

Ak Boh stvoril ako prvých ľudí Adama a Evu, tak všetci pochádzame z incestu.

Farizej nad farizejom

Vďaka ti Bože, že nie som ako ten farizej, čo sa vyvyšoval nad mýtnikom.

Zjavenie

Dančakov bol maklér. Zlou investíciou prišiel  o celý majetok. Opustila ho žena. Dančakov lamentoval: „Bože prečo?!“ V tom sa mu zjavil Boh v podobe ohnivej gule a Dančakov vedel, že je všetko v poriadku.

Jedna do vlastného hniezda

Aj ateista niekedy ďakuje Bohu.

Spásonosná

Nefetuj, nefetuj! Radšej Bohu obetuj!

Jedna od Ľudky

Načo som tu? – Pán Boh vie a ja nemusím.

Príbeh

Predstavil sa mi pánko: „Ahoj, som Diabol. Všetky tvoje slabosti použijem proti tebe.“

Predstavil sa mi druhý pánko: „Ahoj, som Boh. Budem ti v dobrom nápomocný, len si daj pozor, aby si nespáchal nejaký nemorálny skutok, ktorý ťa potom bude mrzieť.“

Spoveď

Spovedá sa hriešnik: „Scudzoložil som.“

Farár hovorí: „Tak to máš za päť Otčenášov. Použil si antikoncepciu?“

„Áno.“

„Tak to máš za desať.“

Aký je rozdiel medzi katolíckym a evanjelickým kňazom

Evanjelický je ukojený.

Ateistická

Moslimka uráža Dančakova: „Buď prekliate náboženstvo tvojej matky!“ Dančakov sa zasmeje a hovorí: „Moja mama bola ateistka.“

Dančakov hovorí moslimovi

„Podľa zla, ktoré páchate, váš Boh je krvilačná beštia.“

Fraška

Intolerantní moslimovia sa domáhajú tolerancie.

Vďačný ateista

Vďaka Bohu za liberalizmus.

Nevedomosť

Liberál nevie, čo je to Boh, ani keď sa k nemu utieka.

Moralista

Čím väčšia sviňa, tým väčší moralista.

Žobrák prosí o almužnu

Dančakov hovorí: „Nedám! Som buddhista!“

Mary’s Meals

Kresťania robia pre chudobné deti v Afrike a iných krajinách charitu: Mary’s Meals – Máriine jedlá. Deti chodia do školy a dostanú za to najesť výživnú kukuričnú kašu. Kaša je sladká, takže deťom aj chutí. Rodičia posielajú deti do školy, aby sa aspoň oni najedli, inak by ich poslali pracovať alebo žobrať. Deti sa najedia a sú vzdelané, majú lepšiu možnosť uplatniť sa. Suroviny aktivisti kupujú od domácich dodávateľov, takže podporujú aj miestnu ekonomiku. Jedno jedlo stojí 9 centov. Ľudia zo Západu im posielajú milodary. Sám chcem prispievať. Z jedného eura nakŕmim 11 deti. Každé euro sa mi jedenásťnásobne vráti.

Znovu maďarská karta?

20.08.2023

Toto je úryvok z mojej e-knihy: Inteligentný dizajn bez Boha: hypotéza evolúcie riadenej inteligenciou & Teória zjednotenia, ktorá vyšla v roku 2020. Kniha je dostupná zdarma na siahnutie napr. v internetovom kníhkupectve Martinus. V Slovákoch je hlboko zakorenený aj strach z Maďarov. Má to historické dôvody: Slováci boli v minulosti Maďarmi kruto [...]

Gender je teória

25.03.2023

Gender je teória podobne ako bol teóriou marxizmus. Ukázalo sa, že marxizmus je utópia: plánované hospodárstvo nemôže fungovať, neobstojí v konkurencii s trhovým hospodárstvom; hospodárstvo sa nedá naplánovať, musí ho riadiť ruka trhu. Zámer gender nie je zlý, podobne ako nebol zlý úmysel marxizmu. Zámerom gender je odstránenie násilia páchaného na ženách. [...]

Vysvetlenie špeciálnej teórie relativity vo vzťahu s gravitáciou – teória zjednotenia (aktualizované 2022-03-20)

19.03.2022

V tomto článku by som rád objasnil analógiu pohybových zákonov šírenia sa svetla a gravitácie. Obidva javy majú podľa môjho názoru ten istý princíp, ktorý možno nazvať „relativistický pohyb“, pričom šírenie sa svetla a gravitácia sú inverzné javy. 1 Teória zjednotenia 1.1 Princípy ekvivalencie Špeciálna teória relativity (ŠTR) sa všeobecne [...]

SR súdy Kuffovci napadnutie farmár POX

Pojednávanie s Kuffovcami bude pokračovať v júli

25.04.2024 13:18

Súdny proces pokračoval výpoveďou ďalšej svedkyne.

Most v Poprade

V Poprade hrozí, že skolabuje doprava. Pomôcť má bezplatná jazda po diaľnici okolo mesta

25.04.2024 12:45

Je to problém, ktorý trápi vodičov v Poprade už roky. Štvorprúdovka vedúca z centra mesta do Kežmarku sa pod železničným mostom zužuje do dvoch pruhov.

polícia

Opitý vodič zdemoloval tri autá, nafúkal takmer 2,7 promile

25.04.2024 12:19

Škodu na vozidlách predbežne vyčíslili na približne 4 200 eur.

Alexander Lukašenko

Rusi takmer nepostupujú, na fronte je pat, je čas na mierové rokovania, vyhlásil Lukašenko

25.04.2024 12:10

Paradoxom Moskvy je, že na mierovú konferenciu odmieta prísť, rokovanie bez jej účasti však označuje za nezmyselné.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 57
Celková čítanosť: 75171x
Priemerná čítanosť článkov: 1319x

Autor blogu

Kategórie